Malinzjka

Monday, December 11, 2006

när du inser.

"Du läser dina texter och du inser att du är i en såkallad mitt i livet kris.
Du är personifierad med Strindberg och vill supa ner dig och högläsa från din enda diktsamling för din vän som är döv på ena örat och förlorat synen under vietnamkriget.
Ingen mat i kylskåpet och din utbetalning från soc. försvinner ner i din hals i form av billigt tetrapacksvin."



Jag är ett alfabet av dåliga erfarenheter.

Alfa Omega för fan.

A: What comes around goes around.
B: Du stod i en perfekt vinkel för få mig att känna mig i underläge.
C: Den som står mest i vägen för mig är jag själv.
D: Jag har gjort allt och lite till, mer än vad jag borde.
E: Saker är aldrig som du tror dem vara.
F: Jag är en nobody med ett fett hål i skon.
G: Det regnar in, och det fortsätter regna in för jag orkar inte hämta silvertejp.
H: Silvertejp löser många problem. Trasiga skor och glappkäftar.
I: Som i ingen är god nog, för att förklara vad god är.
J: Jag kör hellrace med en cykel utan bromsar.
K: Som i att Klä av sig kläder för pengar. K som i knulla för pengar.
L: Lesbian lipstick. Lipstick Lesbian?
M: Malewhore.
N: Nevermind, and don´t bother.
O: Overkill. så jävla mycket overkill.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home