Malinzjka

Sunday, December 10, 2006

Min blogg.

Ett ställe för eftertanke.
Hejochhå.

Jag har arbetat febrilt senaste tiden för att överleva. Solen tittar fram och jag tror jag borde gå ut.

Jämlikhet kan endast uppstå om den högre stapeln sjunker och den lägre höjer sig.
eller så var det en hel osanning.


Om helgen.

Fredag (räknas som nästan helg)
Jag får världens idé, och bestämmer mig för att rymma till Göteborg. Jag tar med mig Annica.
Vi köper julklappar och träffar Adam.
(hej adam, jag vet att du läser min blogg)

Lördag
Jag blir väckt av Daniella (2 år) som inte alls förstår varför jag fortfarande sover när klockan är så mycket som halv 9 på morgon.
Dagen består mest av lek.

Söndag
Idag. och definitivt inte slut ännu.
Vaknade alldeles för sent, jag vaknar alltid för sent när jag dagen innan planerat och lagt upp en struktur för morgondagen.
Jag ska:
Plugga
Slipa och måla möbler.
Eventuellt städa mitt rum (universum kräver dock en viss oordning, och minns gravitationen, allting strävar neråt)
Gå ut på världens längsta promenad.



Just nu:
Ja, det var väl allt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home