Malinzjka

Sunday, June 17, 2007

Klisterhuvud.

målarhjärna, boffoffer.


Hjälp vad längesedan det var jag bloggade.

Studenten har varit, hela köret.
Nu är det slut med allt elände.
(nåja, nu skojar jag lite, elände finns det alltid.)

Jag väntar besök, fröken Anita med CO.
Trevligt värre, goare dam får man leta efter.

Jag har varit sjuk nästan en vecka nu, förkyld och andra otrevligheter.
Förhoppningsvis går det över snart, innan min sjukskrivningstid går ut, så jag kan uttnyttja ledigheten innan jobbet börjar.


Undrar hur många läsare jag har på min blogg egentligen? Det är aldrig någon som skriver kommentarer om någonting.
Inte ens Hej.

Jag såg det mest äckliga jag någonsin sett för några veckor sedan.
En SKALBAGGE som för glada dagar höll på att äta upp en svart skogssnigel.
Huu. Jag, som då råkar vara livrädd för sniglar fick en stor shock, men kunde ändå inte låta bli att stanna och förundras över händelsen.
Äckligt var det, vill jag lova.



Nu ska jag gå, viiila mig.

Hejdå.

2 Comments:

Post a Comment

<< Home