Malinzjka

Monday, June 25, 2007

Woho, antiklimax och en jävla massa skit.

Idag orkar jag inte.
Så jag gör inte, därefter. Sådan är jag, och jag kommer nog tyvärr alltid att vara så.



Jag är fortfarande bara glad över att skolan är över, då den för min del varit ett fett antiklimax större av tiden jag spenderat där.
Det jag vill lära mig, lär jag mig, själv, eller ber någon om hjälp.
Så smart är jag.



"First" day at work också...
Som tur var gick dagen relativt fort.



"and it was that story again, about the thing that made totally fucked up, wired up, whatever. but I guess it´s over now anyway, so I don´t care."


Hej.

Jag håller på att lyssna sönder min the smiths skiva. Den är nog iofs svår att lyssna sönder för den är väldigt bra.

-

Hej!

Igår skrev jag en låt.
Jag tänkte att jag skulle spela in den tillsammans med min bror när han kommer hem.

.


Hejdå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home