Malinzjka

Saturday, June 10, 2006

sömnlös.

och ja, jag börjar misstänka att det är blogspots fel.
En viss bloggabstinens har börjat smyga sig inpå mig. OCH, jag vet, OCH, jag har sett hur det har gått för andra som lyckats hamna i den här blogghärvan.
Ett evinnerligt tjat om att "jag måste blogga" hit, och "jag måste blogga" dit.


När jag la mig ner för att sova visste jag att det var försent och att jag borde ha lagt mig ner för några timmar sedan, då jag verkligen kände mig trött. Men icke. Så nu sitter jag här istället. Jag känner mig otroligt pigg, för en gångs skull. Var är alla människor?
Jag undrar vad jag gör för fel, om min hjärna måhända är felinställd på dag och natt, DET skulle ju kunna vara ett alternativ till att jag oftast är som piggast vid den här tiden på dygnet.

Oj, nu har jag skrivit alldeles för mycket. Människor kan ju börja tro att jag verkligen bryr mig om det här. Blogg. Näe.


"Kan hjärnan överträffa sig själv, genom att förklara sig själv?"

Hejdå.

1 Comments:

  • At 9:10 AM, Blogger heddacarolina said…

    hoppas att det inte är mitt "jag måste blogga" som avses. jag är ingen bloggoholist egentligen vettu, men lite halvt skrivmanisk. :P

     

Post a Comment

<< Home